Utveckling

Jag känner mig så glad, nu har vi äntligen flyttat upp gästrummet på övervåningen och fotostudion till det gamla gästrummet. Perfekt! Känner mig så oerhört professionell nu när jag sitter här och skriver, på mitt kontor – min studio. Började dagen med att beställa hem en 3 meter bred bakgrund och två bakgrundslampor, sen är det komplett för den här gången. Me happy.

IMG_2839

 

Jag är van att fotografera ”on location” när det gäller både bröllop och porträtt, så det ska bli jätteroligt att utveckla studiofoto, mest blir det nog barn och porträtt. Något som också gör mig glad är att se hur man utvecklas genom varje fotoprojekt, jag är oerhört stolt över mina senaste bröllopsbilder tillexempel. Jag önskar att jag hade möjlighet att fota mer och oftare, tyvärr är det ju bara en bisyssla. Men å andra sidan vet jag inte om jag vill ha det som min primärsyssla – det vore svårt att få det att gå ihop, jag skulle bli tvungen att skyhöja priserna och jag vill inte ha den ekonomiska pressen. Det ska vara roligt att fota, jag vill inte mista glädjen i det hela.

IMG_2800 IMG_2799

www.fotoanne.com

På tal om foton så vill jag visa er något som jag hittade hemma hos mamma och pappa. Det är en chock varje gång, men samtidigt ett bevis på hur långt jag kommit och en pepp-bild att ta fram när man känner sig tjock… Känner ni igen strategin med att alltid ha en kudde i famnen? Som om det döljer något!

IMG_2823Och en bonusbild på mig som mörk- och långhårig. Här hade jag precis avslutat min tredje viktväktarrunda typ 2007 och jag vägde väl ca 85kg tror jag.

IMG_2822Jaha ni, nu ska jag försöka få klart mitt senaste bröllop, och här sitter jag och skriver… Så, hejdå – ha en toppenfin dag :)

 

 

 

2 tankar på “Utveckling

  1. Du är så underbar fin… Inte bara på utsidan utan på insidan!!! Nu behöver du inte gömma Magen under kuddar!;)
    jag älskar Dina bilder o kan inte vänta Att du ska fota tjejerna!!! :)
    Kram
    P.s älskar dig, vännen min! :)

Lämna en kommentar