Röv

Ok. En riktig röv-dag. Dåliga nyheter på jobbet, jackan från zalando var asful och oformlig, en tradera-köpare sket i att betala en sak* (*dyr!!!), jag är konstant hungrig och vill trycka i mig både mat och sötsaker tills det rinner ut ur öronen. Inte bara idag, utan hela tiden på sistone.
Katten klagar, det snöar och inget går som det ska. Fast forwarding, tack. Eller en spade så jag får gräva ner mig för dagen. Jag har inte ens råd att tröstshoppa!

…och hur har ni det?

3 tankar på “Röv

  1. Näee, vilken tråkdag! Synd att kappan inte var snygg, för den var ju så najs på bilden!
    Själv försöker jag intala mig själv att jag inte är sjuk (lyckas nästan). Men snart seees vi! Lördagen kanske blir lite mer av en jobbdag för dig, men vi får ju käka på stans finaste restaurang i alla fall! Och på söndagen får vi ha en riktig Anne&Sanna-dag, bara ha det gött. Kram på dig!

  2. Sitter på tåget från Göteborg upp till Stockholm nu inför sleeven imon.
    Otroligt nervös och spyfärdig.
    Nu börjar min resa på RIKTIGT!
    Är så nyfiken på hur färden ter sig.

Lämna en kommentar